Menü

Motosikletle İstanbul Antalya İstanbul Turu Yamaha Xmax facebook paylaş Motosikletle İstanbul Antalya İstanbul Turu Yamaha Xmax twitter paylaş Motosikletle İstanbul Antalya İstanbul Turu Yamaha Xmax google plus paylaş Motosikletle İstanbul Antalya İstanbul Turu Yamaha Xmax linkedin paylaş
20.10.2019
Pazar

Motosikletle İstanbul Antalya İstanbul Turu Yamaha Xmax

Uzun zamandır aklımın bir köşesinde olan ve yapılacaklar listemde yer alan uzun yol planını 9 günlük tatili görünce gerçekleştirmeye karar verdim. Aşağıda detayları ve nacizane tavsiyelerimi bulabilirsiniz 😊

Eşimle beraber tek motosiklet Yamaha Xmax 300 ile seyahat ettik. Baştan tüm bilgileri yazıyorum çünkü bir çoğunuz buraları okuyup kapatacak, bari bir işe yarasın 😊 Antalya içi dahil toplamda 1900 KM yol yaptık. Ortalama 2.7 Lt benzin yaktı. Ortalama 90 dakikalık aralıklarla mola verdik. Motosiklet hiçbir problem çıkarmadı….

Gidiş Rotamız
Kadıköy -> Pendik Hızlı Feribot -> Yalova -> Bursa İnegöl -> Bozüyük -> Kütahya -> Afyon -> Akşehir -> Isparta -> Antalya (790 KM)
Google’da göster : https://bit.ly/2KGH9sO

Dönüş Rotamız
Antalya -> Bucak -> Salda Gölü -> Dinar -> Afyon -> Kütahya -> Bursa İnegöl -> Topçular Feribot -> Eskihisar Feribot -> Kadıköy (800 KM)
Google’da göster : https://bit.ly/2ZkGUrE

Kesinlikle yanınıza almanız gerekenler 😊 Lastik tamir tüpü, yağmurluk, cam kaydırıcı, çakı, küçük bir bez, kalın kıyafet… Standart korumalı kıyafetlerinizi hiç yazmıyorum. Gitmeden önce ön camı daha az rüzgar almak için yükselttim. Sadece koltuk altı ve arka çanta(47 Lt) ile gittik. Tavsiyeler üzerine bacak örtüsünü çıkardım. Fırtınalı yerlerden geçtiğimizi düşünürsek sanırım iyi oldu.

Kesinlikle planlı olun. Giderken dakikası dakikasına planlı gittik ve tam zamanında Afyon’a vardık. Gece konakladıktan sonra Antalya’ya doğru devam ettik. Dönüşte spontane olarak geldik ve yolculuğumuz 21 saat sürdü 😊 Tabi Salda Gölünde yağmur ve fırtınaya yakalanmamız büyük vakit kaybına neden oldu. Sabah 09.00 da Antalya’dan yola çıktık ve ertesi sabah 05.30 da evde olduk 😊

Giderken Isparta’da yağmur atıştırmaya başladı ve bir benzin istasyonuna sığındık. Tam o sırada başka bir Xmax geldi (Fatih ve Kezban). O’nlar da Antalya’ya gidiyorlarmış ve çok iyi yol arkadaşı olduk. Dönüşte birlikte planlama yapıp beraber İstanbul’a kadar döndük. Yer yer eğlendik, muhabbet ettik, yemek yedik.. Yani mümkünse 2 veya daha fazla motor gidin her açıdan çok güzel oluyor.

Gece yolculuk yapacaksanız kesinlikle kalın kıyafetleriniz olmalı. Yaşadıktan sonra söyleyebilirim ki gece yolculuk yapmayın hiç gerek yokmuş 😊 Vücudunuz termometre gibi oluyor. Şehirler arası yollarda küçük bir tepe çıkıyorsunuz ve çıkarken donuyorsunuz sonra iniyorsunuz ve biraz ısınıyorsunuz. En soğuk 11 dereceyi gördük ki hissettiğimiz 5 civarıdır diye düşünüyorum. Afyon çevresinde inanılmaz rüzgar alan bir bölge var. Giderken ve dönerken esiyordu. Fazlasıyla esiyor normal bir rüzgar değil. Sonuç olarak kalın kıyafetleri çok aradık…

Tecrübe edindiğim bir diğer konuda benzin. Bir sonraki benzinci bir sonraki benzinci derken, benzin almaya karar verdikten sonraki 4 benzincide benzin kalmamıştı 😊 Şaka gibi ama benzin yok diyorlar. Yolda kalmama ramak kalmıştı ki benzin olan bir benzinci bulabildik.

Birkaç fotoğraf bırakıyorum 😊 Sormak istediğiniz soru varsa çekinmeyin.

antalya istanbul motosiklet turu

istanbul antalya motosiklet turu

[ YORUM YAZ ] [ YAZDIR ]
Anahtar kelimeler: yamaha, xmax, motosiklet, tur, tour, istanbul, antalya